مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی دشواری در انتظار یووه است

بازی دشواری در انتظار یووه است

مهاجم سابق بانوی پیر امیدوار است که کارلوس توز در پایان فصل یووه را ترک نکند و هچنان در تورین بماند.

چهارمین گلزن برتر تاریخ بیانکونری، داوید ترزگه، طی مصاحبه ای به صحبت درباره آینده کارلوس توز در یووه و بازی مهم این تیم برابر رئال مادرید پرداخته است. ترزگه دوست دارد توز را سال آینده باز هم در لباس یووه ببیند؛ اسطوره بیانکونری طی مصاحبه ای به اسکای گفت:

"او در اینجا خوشحال است و مهم تر از آن این که نقش خود را در تیم پیدا کرده و نمایش فوق العاده ای دارد. او بازیکنی با توانایی های تکنیکی و تاکتیکی خارق العاده است."

"درباره آینده توز، فکر می کنم باشگاه و خود او می توانند بهترین تصمیم را درباره ادامه همکاری شان بگیرند؛ اما من به عنوان یک هوادار دوست دارم او را باز هم در یووه ببینم چرا که کارلوس بازیکن بسیار مهمی برای تیم است."

ترزگه فرانسوی در ادامه درباره حضور یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد:

"به خوبی روند پیشرفت یوونتوس را دیده ام. باید بگوییم که کار مشترک آندره آ آنیلی، جوزپه ماروتا و همه کارکنان و بازیکنان دیگر بوده است که یووه اکنون در این جایگاه قرار دارد. این تیم راه و روش موفقیت را پیدا کرده است."

"در برابر رئال مادرید، بازی رفت فوق العاده بود اما ما می دانیم که بازی برگشت داستان متفاوتی خواهد داشت. من شاهد تمرکز و انگیزه های بایکنان برای بازی برگشت هستم و امیدوارم که موفق شوند."

"بازیکنان کار سختی در پیش دارند، هدف این است که به فینال برسیم و در حال حاضر مهم ترین چیز، رسیدن به آمادگی کامل تا روز بازی برگشت است."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: